Over ons

Voor ondernemers, door ondernemers. Daarmee maken wij het verschil. Wij zijn geen standaard Corporate Finance partij waar het draait om zo snel mogelijk bedrijfstransacties af te ronden. Wij geloven dat een solide bedrijfsoverdracht tijd mag kosten, als dit het resultaat ten goede komt. Doordat wij zelf ook ondernemers zijn, weten we exact wat er speelt en wat ondernemers belangrijk vinden.

Focus op Continuïteit

MKB Bedrijfsovername is gevormd door adviseurs die ook actief zijn bij het Verenigd Ondernemers Fonds. Dit fonds is speciaal opgezet om de continuïteit van ondernemingen te borgen, zonder focus op kortetermijnwinsten. Hiervoor is een special Continuïteitsmaximalisatieprogramma ontwikkeld wat primair gericht is op het toekomstbestendig maken van de onderneming en deze onafhankelijk maken van de ondernemer. Dit gedachtegoed zit ook diep geworteld in de focus van MKB Bedrijfsovername. Het belangrijkste is dat de onderneming ook na de overname gezond en toekomstbestendig blijft.

Uitgebreid kennis maken?

Wil je meer weten over ons of onze adviseurs? Wij nemen graag de tijd om uitgebreid kennis te maken tijdens een kop koffie. Uiteraard is deze kennismaking volledig kosteloos en geheel vrijblijvend. Wil je direct een afspraak met ons inplannen of meer weten over MKB-Bedrijfsovername? Bel dan naar 020 – 520 65 56 of vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.