Het Team

Anthony Degenaar

Na afronding van de studie Bedrijfskunde aan de VU heeft Anthony de eerste jaren van zijn carrière gewerkt bij EY en KPMG. Na een aantal jaren actief te zijn geweest in de wereld van corporate finance is Anthony in eind 2009 zelf gaan ondernemen. In eerste instantie heeft hij samen met een oud Philips directielid een nieuw product ontwikkeld en op de markt gebracht. Hierna heeft hij als DGA een wereldwijd partnernetwerk opgezet voor een bedrijf dat kleurgaranties levert. Vanaf 2015 heeft hij bij Marktlink verschillende overnames, aankooptrajecten en fusies heeft begeleid. Eind 2016 heeft Anthony als initiatiefnemer het Verenigd Ondernemers Fonds opgericht. Binnen MKB Bedrijfsovername is Anthony actief als overnameadviseur. Hij begeleidt ondernemers vanaf de eerste kennismaking tot en met de afronding bij de notaris.